Офіційний сайт Іваничівської селищної ради
Волинська область, Володимирcький район

Запрошуємо на роботу у відділ земельних відносин та екології апарату Іваничівської селищної ради!

Дата: 10.06.2025 10:46
Кількість переглядів: 400

 

Фото без опису

Іваничівська селищна рада оголошує про наявність вакантної посади головного спеціаліста відділу земельних відносин та екології без конкурсного відбору на період дії воєнного стану відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» та чинного законодавства про службу в органах місцевого самоврядування.

Вимоги до кандидатів:

– вища освіта не нижче ступеня бакалавра у сфері землеустрою або права, вільне володіння державною мовою;

– без вимог до стажу роботи;

знання Конституції України та законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», законодавства у сфері земельних відносин та екології;

 володіння комп’ютерною технікою та базовими програмами на рівні впевненого користувача.

Основні функціональні обов’язки на посаді:

1) проведення нагляду за додержанням землевласниками  та землекористувачами земельного законодавства, встановленого режиму використання земельних ділянок відповідно до їх цільового  призначення  та умов  надання;

2)  участь  у  підготовці   договорів оренди земельних ділянок; 

3) участь у складанні планово-картографічних матеріалів
 для ведення державного земельного кадастру, моніторингу земель, здійснення землеустрою та проведення робіт з охорони земель
;

4) проведення аналітичної роботи з територіальними підрозділами ДПС для забезпечення надходжень від плати за землю.

 

Додаткову інформацію щодо функціональних обов’язків, умов та оплати праці можна отримати, звернувшись до керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету Іваничівської селищної ради (ІІ поверх адмінприміщення селищної ради, кабінет №23), на електронну пошту селищної ради ivaselrada@ukr.net, або телефоном (03372) 21 183.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора