A A A K K K
для людей із порушенням зору
Офіційний сайт Іваничівської селищної ради
Волинська область, Володимирcький район

Семінар для роботодавців

Дата: 03.12.2021 12:07
Кількість переглядів: 389

Фото без опису

Днями в Іваничівській районній філії Волинського обласного центру зайнятості, відбувся інформаційний семінар для роботодавців регіону. Захід пройшов за участю головного спеціаліста відділу захисту Іваничівського відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного Фонду України у Волинській області  Василя Лукашука та керівника Бюро правової допомоги  Надії Адамович.

  Служба зайнятості всіляко сприяє роботодавцям як у задоволенні їхніх кадрових потреб, так і донесенні до них нагально важливих нововведень у законодавстві, що регулює сферу трудових відносин з найманими працівниками. Тому, одним із важливих та актуальних питань, які були запропоновані для обговорення на заході, було питання впровадження електронних трудових книжок. 10 червня 2021 року набрав чинності Закон України від 5 лютого 2021 року №1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Представник Пенсійного фонду зупинився на окремих положеннях зазначеного закону та надав роз'яснення. 

  «Включення до реєстру відсутніх відомостей з паперових трудових книжок передбачається здійснити протягом 5 років після набрання законом чинності. У цей перехідний період може застосовуватися як паперова, так і електронна форма обліку трудової діяльності. Інформацію про свою трудову діяльність і страховий стаж українці зможуть отримати у вигляді електронного документа через Веб-портал Пенсійного фонду. Документ матиме статус офіційного, громадяни зможуть пред’являти його у формі витягу за необхідності», – зазначили фахівці. Приводом до запровадження електронних трудових книжок було чимало чинників, пов’язаних з цифровізацією нашої держави. Основні з них: перспектива автоматичного призначення пенсії, зменшення витрат роботодавців на ведення паперового документообігу, спрощення доступу до інформації про набутий стаж працівників для призначення виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням, насамперед, у разі тимчасової втрати працездатності.

    Мова йшла про облік  трудової діяльності працівників  в електронній  формі, про перехідний період, протягом якого інформація має надійти до реєстру застрахованих осіб, про особливості подання сканованих копій та про переваги електронної трудової книжки сьогодні та у перспективі. Особливу увагу було приділено вимогам до скан-копій та формату їх подання. Також було окреслено покрокові дії щодо завантаження на вебпортал ПФУ скан-копій трудових книжок.

   Основними питаннями, які  цікавили працедавців, були питання щодо вимог сканування військових квитків, якщо є записи у трудовій книжці, того, які сторінки трудової книжки потрібно сканувати, чи потрібно додавати скановані копії документів про шлюб, якщо є виправлення прізвища на першій сторінці та інші, що регулюють формування електронних трудових книжок.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора