Повідомлення про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади
ПОВІДОМЛЕННЯ
про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади
державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг апарату Іваничівської селищної ради
Іваничівською селищною радою оголошується конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора Центру надання адміністративних послуг апарату Іваничівської селищної ради
Назва посади та вимоги до кандидатів:
державний реєстратор Центру надання адміністративних послуг апарату Іваничівської селищної ради – громадянство України, наявність вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра за спеціальністю правознавство, стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора, не менше одного року, знання чинного законодавства: Конституції України, законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", інших нормативних актів у відповідних сферах державної реєстрації, успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації), вільне володіння державною мовою, володіння персональним комп’ютером на рівні досвідченого користувача та знання відповідних програмних засобів.
Документи, що подаються на конкурс:
1. Заява про участь у конкурсі;
2. Особова картка (форма П-2 ДС);
3. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції») за 2020 рік;
4. Копія документа, який посвідчує особу;
5. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
6. Копія документів про освіту;
7. Дві фотокартки розміром 4 х
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів – з дня опублікування цього повідомлення до 09 листопада 2021 року за адресою: смт Іваничі, вул. Грушевського, буд. 13.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем конкурсної комісії Валентиною Бабусюк за телефонами: (03372) 21 374, (03372) 21 183.