A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Офіційний сайт Іваничівської селищної ради
Волинська область, Володимир-Волинський район

До уваги жителів громади! З 1 січня 2021 року усі види довідок отримуйте у ЦНАПі Іваничівської селищної ради!

Дата: 30.12.2020 14:34
Кількість переглядів: 662

У зв’язку з формуванням адресного електронного реєстру громади при первинному зверненні до адміністраторів  ЦНАП Іваничівської селищної ради та уповноважених осіб старостинських округів для отримання різного виду довідок (про склад сім’ї; для пред’явлення до нотаріальної контори, пенсійного фонду, управління соціального захисту населення, військового комісаріату тощо) в обов’язковому порядку подаються ксерокопії правовстановлюючих документів на майно, будинкова книга (за наявності) та документи що посвідчують особу усіх членів домоволодіння що зареєстровані або проживають без реєстрації.

Після опрацювання всі документи будуть занесені в єдину базу і при повторному зверненні вимагатись не будуть, крім паспорта.

         Довідка про склад сім’ї  необхідна для:

-   отримання багатьох видів державних допомог, пільг, субсидій;

- укладання договору про надання населенню послуг з електропостачання, водовідведення, вивозу сміття,   з газопостачання;

-   взяття на квартирний, земельний облік;

- при вчиненні нотаріальних дій (оформлення спадщини, відкриття спадщини, посвідчення  договорів) та ін.

У Центрі надання адміністративних послуг, за адресою смт Іваничі вул. Грушевського, 23 (приміщення 1-го поверху) ви можете отримати  довідку про склад сім’ї або зареєстрованих осіб на даний час (або раніше значилися зареєстрованими) на території  Іваничівської ОТГ.

 

Прийомні дні ЦНАП: понеділок, вівторок, середа з 08.00-17.00 год.,  четвер з 8.00-20.00 год, п’ятниця з 08.00-16.00 год.

Для отримання довідки фізична особа (власник/співвласник; особа, місце проживання якої зареєстроване за адресою) надає:

1. Письмову заяву про отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

2. Оригінали та копії документів, які додаються до заяви:

а) документ/ документи всіх зареєстрованих осіб, до якого/яких внесені відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання тощо);

б) документ, що підтверджує право власності або право на проживання в житлі;

в) будинкову книгу (у разі наявності у заявника);

г) свідоцтво про народження дитини або свідоцтво про належність до громадянства України, якщо вона не досягла 16-річного віку;

д) свідоцтво про народження/шлюб/розірвання шлюбу/смерть або інший документ, який підтверджує факт родинних зв’язків;

е) рішення суду (у разі необхідності/наявності).

3. У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

- документ, що посвідчує особу представника;

- документ, що підтверджує повноваження особи, як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора